niedziela, 21 września 2008

Rower #21 - Logan River

Dzisiaj pojeździłem sobie po okolicy bez celu. Najpierw pojechałem na basen, ale woda jest jeszcze trochę za zimna więc pojechałem dalej. Dojechałem do rzeki Logan River i postanowiłem pojechać jeszcze dalej, aż do Beenleigh.

Przed Beenleigh, w Bethania pojechałem na Palm Lake Retirement Village czyli osiedle dla emerytów. Super położone nad jeziorkiem. Jest wszystko co starsi ludzie potrzebują.
W Beenleigh zahaczyłem o Logan River Parkland gdzie zrobiłem kilka zdjęć rzeki. W wielu parkach w Australii (a przynajmniej z tych, w tych w których byłem) są zamontowane różne maszyny do ćwiczeń, jak na siłowni. Z powrotem wróciłem ścieżką rowerową wzdłuż autostrady.

Dane wyjazdu:
44.69 km
02:39 h
16.86 km/h










Wyświetl większą mapę

Brak komentarzy: