niedziela, 8 marca 2009

(R) Sandgate

Dzisiaj wybrałem się z Piotrkiem do znajomego, który mieszka w Sandgate, na północy Brisbane.

Prawie cała trasa prowadziła ścieżkami rowerowymi. Na początku musieliśmy przejechać przez Centrum, gdzie ścieżki są wyznaczone na jezdni. Później wskoczyliśmy na Moreton Bay Cycleway. Trasa ta będzie najdłuższą trasą rowerową na wschodnim wybrzeżu Australii - 150 km, na razie są to oddzielne odcinki, ale mają być niedługo połączone ze sobą.

W Sandgate trafiliśmy akurat na imprezkę i zostaliśmy na noc.

Wracając pociągiem z Sandgate postanowiłem nie wysiadać koło mojego domu i pojechałem do Indooroopilly. Stamtąd ruszyłem na rowerze przez cześć miasta, w której jeszcze nie jeździłem.

Po drodze trafiłem na Centrum Tenisowe, gdzie rozgrywane są główne turnieje w Brisbane.

Dane wyjazdu:
39.60 km | 27.40 km
02:35 h | 02:03 h
15.33 km/h | 13.37 km/h


View Larger Map


View Larger Map









Brak komentarzy: