sobota, 21 sierpnia 2010

Sobotnie spotkanie

W sobotę wieczorem spotkałem się z Maliną i Andrzejem. Dzień wcześniej dostałem wiadomość na facebooku od Maliny, że czyta mojego bloga i podczas ich podróży po Australii w sobotę docierają do Brisbane i czy chciałbym się spotkać i pokazać im Brisbane.

W sobotę rano najpierw miałem pracę, a po niej pojechałem do Seven Hills na barbecue urodzinowe. Akurat wszyscy się zaczynali zbierać, gdy tam dotarłem więc posiedziałem chwilę i pojechałem rowerem dalej do domu.

Przed spotkaniem z Maliną i Andrzejem poszedłem jeszcze na mini koncert zespołu mojego znajomego, akurat szczęśliwie się złożyło, że grali w jednym z pubów na Queen Street.

Z turystami spotkałem się ok 20 więc dosyć późno. Pokazałem im najciekawsze miejsca w Centrum i kilka ciekawych punktów na mapie do zobaczenia w niedzielę. Niestety nie mogłem pokazać ich osobiście z powodu na niedzielną pracę.

Brak komentarzy: