sobota, 5 maja 2012

Weekend na Sunshine Coast

Wiedząc, że wkrótce zmieniamy pracę (trzeba jeszcze złożyć wymówienie) ostatnio pozwoliliśmy sobie na więcej wolnego czasu i wolne soboty. Z tej okazji na początku maja w sobotę zamiast jechać do pracy, spontanicznie zdecydowaliśmy pojechać nad ocean na Sunshine Coast. Rowery zapakowane, namiot też, więc ruszamy przed siebie! Nie mieliśmy planu gdzie się zatrzymamy, wybór padł na kemping w miejscowości w Mudjimba. Szybko rozbiliśmy namiot i nie tracąc czasu wsiedliśmy na rowery i pojechaliśmy wzdłuż brzegu oceanu na północ do Peregian Beach.

Po drodze były przepiękne widoki. Tego właśnie było nam trzeba!

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się by podziwiać zachód słońca nad oceanem.

Po powrocie poszliśmy na kolację do restauracji, a później na plażę podziwiać ocean nocą oświetlony przez księżyc. Był przypływ, więc nie można było pospacerować plażą, wobec tego usiedliśmy sobie.

W niedziele rano poszliśmy na plażę, woda była trochę za zimna na kąpiel więc zostaliśmy na piasku. Poleżeliśmy, poczytaliśmy książki i po południu wróciliśmy do Brisbane. To był bardzo udany weekend.