poniedziałek, 28 lipca 2008

Rower #19 - Brissie to the Bay

W piątek przeglądałem sobie stronę www.ourbrisbane.com i znalazłem informację o niedzielnym rajdzie rowerowym. Od razu się zapisałem.

"Brissie to the Bay" to coroczna impreza charytatywna, podczas której pieniądze są zbierane dla ludzi ze stwardnieniem rozsianym.

Zapisałem się na najdłuższą trasę 50 km, przez chwilę myślałem, czy nie zmienić na 25 km, ale w końcu pojechałem 50tką. Nie było tak ciężko jak myślałem. nad zatoką w połowie trasy był postój na uzupełnienie płynów i kalorii. DO wyboru były słodkie bułki, banany, jabłka, a do picia różne kolory gatorade.

Całą trasę udało mi się zrobić z dobrą średnią (jak na mnie) 21,32 km/h.

Po wszystkim wróciłem jeszcze 25 km do domu ścieżką wzdłuż Pacific Motorway.

Dane wyjazdu:
74.75 km
0.00 km teren
03:46 h
19.85 km/h












Brak komentarzy: