sobota, 12 września 2009

Riverfire 2009

Co roku na rozpoczęcie Brisbane Festival odbywa się Riverfire - czyli pokaz fajerwerków na rzece.

Jak przeczytałem następnego dnia to pokaz na żywo oglądało ponad 600,000 osób zgromadzonych wzdłuż rzeki.

Ja miałem okazję oglądać z dachu jednego z budynków rządowych więc miałem całkiem dobry widok, niestety nie było widać najciekawszego z mostów - Story Bridge.

Wszystko zaczęło się o 19 od efektownego przelotu samolotów F111.
Później nastąpił prawie pół godziny pokaz sztucznych ogni, który został zakończony ponownie przelotem F111 (ostatnim, od przyszłego roku te samolotu przechodzą na emeryturę)

Zdjęcia ze strony www.ourbrisbane.com
Można tam obejrzeć sporo fotek z lat ubiegłych. Następnym razem będę musiał stanąć bliżej Story Bridge.


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Te drugie zdjęcie (ktore, jest nizej) jest niesamowite !

Aga

Maciek Koziara pisze...

udało się komuś :) na razie mało jest zdjęć z tego roku w internecie więcej z poprzednich lat możesz zobaczyć pod linkiem, który podałem :)