niedziela, 1 lipca 2012

Niedziela na rowerze

Kolejna niedzielna przejażdżka. Pojechaliśmy rowerami wzdłuż Brisbane River do Eagle Farm, gdzie na terenie torów wyścigów konnych w niedziele odbywają się markety ze świeżymi warzywami i owocami prosto od farmerów. Wejście kosztuje dolara albo dwa (nie pamiętam dokładnie). Oprócz warzyw są też ubrania, a także jedzenie z wielu zakatków świata i coraz cześciej widziane w Brisbane węgierskie langosze.



Dalej jedziemy do Toombull, gdzie wskakujemy na północny odcinek Moreton Bay Cycleway (trasa rowerowa, która ma docelowo mieć 150km i prowadzić z Redcliffe do Redlands).


Zatrzymujemy sie na krótki spacer w Nudgee Beach, by po chwili wjechać do Boondall Wetlands.





W Sandgate przejeżdżamy przez najdłuższy most w Australii - Ted Smout Memorial Bridge - mający 2,740 metrów.


Trasa jest całkiem łatwa bo płaska i w większości prowadzi ścieżkami rowerowymi - w sam raz na spokojną niedzielną przejażdżkę.





Bike route 1675865 - powered by Bikemap 

8 komentarzy:

Naszyjnik pisze...

Fajne :) Zobacz mój blog też

Prawo karne Poznań pisze...

Zaciekawiłeś mnie tym o czym piszesz. Może zainteresujesz się moim blogiem.

Anonimowy pisze...

A ja ciągle czekam na kolejne wpisy:)pozdrawiam,ala.

Tonery pisze...

Trafnie.

Catering Kraków pisze...

Częściej powinny pojawiać się tak dobre wpisy:)

Wynajem samochodów Gdańsk pisze...

Ciekawe poglądy.

Pozycjonowanie Lublin pisze...

rewelacyjna strona, obejrzyj moją!

detox pisze...

Fajna wycieczka. Trasa 150km? No cóż - nie na moją kondycję...