niedziela, 3 sierpnia 2008

PL - 'Masa Powstańcza'

Jak tylko dowiedziałem się, że okazji obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego będzie organizowana II Masa Powstańcza, od razu wiedziałem, że wezmę w niej udział.
"Masa Powstańcza" to rowerowy rajd śladami powstańczych barykad Powstania Warszawskiego. Jest to działanie w przestrzeni miasta, próba odnalezienia w topografii współczesnej stolicy miejsc związanych z Powstaniem. Podczas rajdu towarzyszyć nam będą powstańcze melodie. Serdecznie zapraszamy! Impreza ma charakter non-profit, każdy z uczestników otrzyma pamiątkową koszulkę.

Najpierw musiałem dojechać do Muzeum Powstania Warszawskiego, pojechałem sobie Mostem Świętokrzyskim, przez Plac Zamkowy, Plac Krasińskich do MPW.
Okazało się, że o 14 zaczyna się tylko rejestracja, a Masa dopiero o 17. Dzięki temu miałem 3 godzinki, żeby pogadać z kumplem, którego rok nie widziałem.
Po Masie wróciłem przez nowe Krakowskie Przedmieście, zahaczyłem o stadion Legii, Kopiec Powstania Warszawskiego i przez Wisłę przeprawiłem się trasą Siekierkowską.

W sumie cała trasa miała ok 90 km (ok bo nie mam licznika, a taki dystans podało mi google)




















Wyświetl większą mapę

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

90km? niemożliwe :)

Maciek Koziara pisze...

nieładnie tak anonimowo komentować