wtorek, 15 września 2009

Brisbane to the Gold Coast Cycle Challenge

Już za 3 tygodnie odbędzie się kolejny charytatywny rajd. Tym razem będzie to Brisbane to the Gold Coast Cycle Challenge.

Organizatorzy spodziewają się 10,000 uczestników. Do wyboru są 2 opcje: 100km z South Bank (Brisbane) do Southport (Gold Coast) lub 60km z Beenleigh (Logan) do Southport (Gold Coast). Dłuższa opcja będzie prowadziła trasą autobusową Sout East Busway.

Ja zapisałem się na tą dłuższą trasę :) Start o 5.15 rano, na szczęście mam blisko, tylko 5 minut więc nie muszę się zrywać jakoś strasznie wcześnie :)

Jedyny problem może być, że wyścig jest w trakcie mojej sesji egzaminacyjnej, ale powinienem sobie jakoś z tym poradzić.

W zeszłym roku przegapiłem ten rajd więc w tym nie mogłem.

Jest ktoś chętny, żeby jechać razem?

Brak komentarzy: