niedziela, 20 lutego 2011

Bliźniacy znowu razem

W końcu Piotrek wrócił do Australii, dostałem od niego super prezent tj. koszulkę bikestats, w którą od razu się wystroiłem i ruszyliśmy do naszych znajomych do Sandgate. 




Odkąd poznałem Piotrka wszyscy się nas czy jesteśmy braćmi, a nie którzy nawet czy jesteśmy bliźniakami :)




Po drodze przypomniałem Piotrkowi kilka ścieżek rowerowych nad rzeką. Wskoczyliśmy na Moreton Bay Cycleway, którą dojechaliśmy do miejsca docelowego. 






U znajomych posiedzieliśmy chwilkę, uzupełniliśmy płyny i podjechaliśmy jeszcze nad zatokę na obiad. W drodze powrotnej niestety z powodu awarii roweru Piotrka musieliśmy zatrzymać się na stacji kolejowej i złapać pociąg do domu.






Mapka Piotrka z Chapel Hill, ja dołączyłem na 15-tym kilometrze.

Trasa rowerowa 828884 - powered by Bikemap 

Brak komentarzy: