niedziela, 6 lipca 2008

Rower #14

Jako, że dzisiaj odbierałem rower z serwisu to do pracy (na 8.30) pojechałem komunikacją miejską. czyli z domu wyszedłem o 6.15! Najpierw 20 minut spacerku do Woodridge Station, później 35-40 min pociągiem i w City 30 minut czekania na autobus (linia 300). 15 minut jazdy i już po 2 godzinach od wyjścia z domy witam się z ludźmi w pracy.

Powrót miałem mieć milszy, w końcu jazda na rowerze mnie czekała. Niestety prawie cały dzień padało (mimo, że to 'Sunshine State').

Odebrałem rower z serwisu i myślałem o opcji awaryjnej (pociąg), ale nie poddałem się i wróciłem na rowerze przed Story Bridge i dalej wzdłuż Pacific Motorway (tak jak wczoraj przyjechałem do Brisbane).
Dane wyjazdu:
28.80 km
0.00 km teren
01:42 h
16.94 km/h


Wyświetl większą mapę

Brak komentarzy: