czwartek, 11 lutego 2010

Wakacje

Wczoraj miałem ostatnie dwa egzaminy na studiach i teraz mam 3 tygodnie przerwy od nauki :)

Trochę mi rząd australijski popsuł humor (artykuł w australijskiej prasie i na blogu Przemka z Melbourne). Ale wszystko będzie dobrze (już znalazłem kilka alternatywnych rozwiązań), a teraz strona imigracji należy do moich ulubionych. Ogólnie zmiany wg mnie na dobre - rozdzielenie nauki od stałego pobytu. Widząc jaki jest poziom nauki na uniwersytetach i w innych różnych szkołach, które oferują kursy w "najlepszych" zawodach. Szkoda tylko, że ta reforma dotknie mnie osobiście.

No nic, dzisiaj rano byłem w RSL pomagać przy planowaniu budżetu - wreszcie dali mi do roboty coś związanego z rachunkowością.

Już za kilka godzin przylatują do mnie Rodzice na miesiąc. W poniedziałek jedziemy na północ campervanem. Na razie wiemy, że dojedziemy do Harvey Bay i dalej będziemy z dnia na dzień planować podróż. Planujemy jechać nie dalej niż do Rockhampton, myślałem, żeby pojechać Capricorn Hwy do Longreach (słyszałem, że ciekawe miasto).

Dzisiaj byłem w RACQ wziąłem mapę QLD ze 150 pozycjami do zrobienia w Słonecznym Stanie (z okazji zeszłorocznej 150-tej rocznicy powstanie Stanu).

Jeśli ktoś ma jakieś propozycje na ciekawe miejsca do odwiedzenia, to czekam na informację. Rodzice większość 2 tygodni chcą spędzić nad oceanem, ale chcą też zobaczyć prawdziwy outback albo chociaż jego namiastkę.

4 komentarze:

MariusziAgatawkrainieOz pisze...

Yahoo!Cieszymy się razem z Tobą na przyjazd rodziców:)
Agata i Mariusz.

Unknown pisze...

ten wpis był już tak dawno, daruj sobie twitera, napisz coś na blogu, dzisiaj akurat jadąc po tatę na lotnisko słuchałam audycji o internecie - twitery , czy bi... nikogo nie obchodzą, co kogo obchodzi, że o 15.oo jadłeś zupę pomidorową ... czy co tam robiłeś, podobno nikt tego nie czyta, trzeba zobaczyć czy sa jakieś komentarze, jeśli nie, to ludzie zamykają twitera - czy inne tego typu przekaywanie krótkich wiadomości - całuski mama

Anonimowy pisze...

No właśnie uzupełnij bloga, bo nie mam co czytać w pracy i nudy :) a tak to zawsze coś nowego! Pozdro
"Bliźniak"

Maciek Koziara pisze...

Widzę, że ktoś czyta tego bloga :) Zrobiłem notatki i mam do dodania kilka wpisów o wakacjach plus ok siedmiu po wakacjach. Muszę jeszcze wybrać koncepcję jak opisać wakacje.