niedziela, 24 lipca 2011

Mt Joyce - Park MTB

W planie na niedzielę była jazda na rowerach po lesie w nowym parku rowerowym na Mt Joyce.

Mt Joyce Recreation Park znajduje się ok 80 km na południe od Brisbane, koło Beaudesert. Byłem tam z Pedrosem na mistrzostwach Australii MTB w kwietniu. Od tego czasu trochę się zmienił, został wykończony i na początku lipca otwarty.


Jak zawsze wynikły pewne poranne opóźnienia i przed wyjazdem trafiliśmy jeszcze na śniadanie do restauracji koło domu. Pojechaliśmy na 2 samochody z rowerami na pace i Ci, którzy mogli, pojechali do lasu - opis Pedrosa na jego blogu rowerowym.

Niestety z powodu wczorajszej awarii roweru (muszę poczekać tydzień na nowe hamulce) nie pojeździłem sobie dzisiaj. W tym czasie postanowiłem nadrobić zaległości w czytaniu książek i razem z Heleną zostałem nad wodą.


Po ok 2 godzinach ekipa rowerowa wróciła do nas i wtedy zrobiliśmy sobie barbecue. Był z nami Australijczyk więc oddaliśmy tę robotę w jego ręce :)



Oglądając zdjęcia od Pedrosa, będę musiał tam jeszcze wrócić. Podczas kwietniowego maratonu nie miałem okazji nacieszyć się tymi trasami.

2 komentarze:

Stary z Tyle Z Konca Swiata pisze...

Mt Joyce - kolejne fajne miejsce. Jak szczesliwy posiadacz malych dzieci, mozna zawsze podczytac jak tam fajnie u kogos lol

Maciek Koziara pisze...

u Was też pewnie są jakieś takie miejsca więc spakuj rowery w któryś weekend i pojedź. W Mt Joyce jest miejsce dla całej rodziny