wtorek, 9 czerwca 2009

Festiwalowy weekend

W miniony weekend odbyło się kilka festiwali i innych imprez masowych w Brisbane. W przerwach w nauce wybrałem się zobaczyć co się dzieje na mieście.

W sobotę popołudniu poszedłem do Ogrodów Botanicznych na GreenFest. Był to ekologiczny festiwal promujący sprawy takie jak zdrowe jedzenie czy energia odnawialna. Były koncerty na kilku scenach oraz wieczorem puszczane filmy. W sumie festiwal trwał 3 dni. Po drodze do domu wstąpiłem na South Bank, gdzie trafiłem na jeszcze jeden koncert w Suncorp Plaza.

W niedzielę wybrałem na się na Roma Street do parku na RACQ Big BBQ. Była to impreza rodzinna z większością atrakcji dla dzieci więc długo tam nie pobyłem. Wracając do domu po drodze wstąpiłem jeszcze raz na GreenFest.

Cały poniedziałek spędziłem w domu szykując się do wtorkowego egzaminu. Tego dnia były "Urodziny Królowej" czyli dzień wolny. Chyba nie działo się nic ciekawego, a przynajmniej o niczym nie słyszałem.

We wtorek, to już po weekendzie, po egzaminie wybrałem się do Exhibition Centre na Bookfest. Był to ostatni dzień czterodniowego kiermaszu książek używanych. Książki były podzielone na kategorie, żeby łatwiej było znaleźć coś ciekawego dla siebie. Ceny na książkach były niskie, a dodatkowo jeszcze przy kasie płaciło się tylko połowę :) więc za 3 książki w dobrym stanie zapłaciłem tylko 7 dolarów.

GreenFest

South Bank - Suncorp Plaza

RACQ Big BBQ

RACQ Big BBQ

GreenFest

GreenFest

South Bank

Brak komentarzy: