poniedziałek, 15 czerwca 2009

Po egzaminach

No to jestem już po egzaminach. Teraz ok 2 tygodnie oczekiwania na wyniki, chwila przerwy i 6 lipca zaczyna się drugi semestr. Przerwę wykorzystam na aktywniejsze poszukiwanie pracy w księgowości (póki co ciężko znaleźć pracę jak ma się skończony jedynie jeden semester, brak doświadczenia i ograniczenia wizowe do 20 godzin tygodniowo). Po ostatnich odpowiedziach na resume widzę, że będę musiał zacząć szukać z powrotem pracy jako kelner itp.

Po nocy z czwartku na piątek, gdy spadło do 5'C (podobną temperaturę chyba miałem w pokoju), teraz noce są cieplejsze i mogłem odłożyć trzy koce na półkę :) Chociaż, że mam wszystkie okna pozamykane to i tak czuję jak wiatr hula po pokoju.

Dzisiaj wreszcie wybrałem się do Piotrka odebrać mój rower. Wracając do domu po drodze na ścieżce rowerowej spotkałem węża, akurat przepełzał na drugą stronę. Chwilę poczekałem, aż zniknie, w międzyczasie zrobiłem my jeszcze zdjęcie komórką i pojechałem dalej.

PS. W niedzielę kupiłem sobie Sunday Mail z dodatkiem - krokomierzem. Dzisiaj zrobiłem rundkę do szkoły i z powrotem i wyszło mi 9145 kroków/6.401 km/250 kalorii. Kilometry się nawet zgadzają (w porównaniu z maps.google.com)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hello MacijKo.Your blog is interesting.I can not imagine there is a snake on the road!

Ruby

Maciek Koziara pisze...

Hi Ruby,

Yes there was a snake, but it wasn't in the City so don't worry :)