poniedziałek, 25 stycznia 2010

Na rowerze do RSL i Daisy Hill

W końcu zdecydowałem się pojechać na rowerze do RSL Sunnybank. Ścieżka rowerowa prowadzi wzdłuż autostrady lecącej na Gold Coast. W pewnym momencie trzeba odbić do lasu w Nathan, gdzie znajduje się kampus Griffith University, dalej było już ulicami.

Po pracy pojechałem dalej na południe do znajomych mieszkających w Daisy Hill. Najpierw wróciłem do autostrady, a później musiałem wskoczyć już na ruchliwą drogę Logan Rd. Nie lubię jeździć ulicami, gdzie jest ograniczenie do 80 km/h, nie czuję się tam bezpiecznie.

Na miejscu pomogłem trochę Monice i Mirkowi z naklejkami, uzbierało im się trochę zamówień przez weekend. Pograłem tez chwilkę z Zuzią na Nintendo Wii, teraz jej ulubiona gra to Super Mario Bros więc musiałem pozbierać trochę monet :)






Bike route 382547 - powered by Bikemap 


__________
Wpis dodany 5 lutego 2010

Brak komentarzy: