środa, 6 stycznia 2010

Prace zaliczeniowe na studiach

Na początek roku miałem do napisania dwie prace zaliczeniowe. Jedną z audytu, a drugą z teorii rachunkowości. W Święta ciężko się było zabrać więc napisałem je obie w 2 dni. Było trochę stresu, ale dzięki temu trochę przyspieszyłem i się wyrobiłem, a ostatecznie dostałem całkiem dobre oceny.

Do audytu musiałem poczytać o skandalach finansowych w wielkich koncernach. W Australii wielki wpływ na zmiany w rachunkowości i audycie miał upadek firmy ubezpieczeniowej HIH Insurance. W skrócie, firma ta była drugim największym towarzystwem ubezpieczeniowym w Australii, gdy 15 marca 2001 została wprowadzona w stan likwidacji. Upadek tej firmy uważa się za największy w Australii. Starty wyniosły ok 5.3 miliarda dolarów australijskich. Dochodzenie przez Komisję Królewską doprowadziło do skazania na kary więzienia i wysokie grzywny członków zarządu HIH Insurance.

__________
Wpis dodany 2 lutego 2010

Brak komentarzy: