środa, 9 czerwca 2010

Nowe nawyki

Postanowiłem wyrobić w sobie nawyk codziennej jazdy na rowerze. Zobaczymy na jak długo starczy mi zaparcia :)

Kilka dni temu trafiłem na ten nowy skrót łączący trasę rowerową Brisbane-Gold Coast z Uniwersytetem Queenslandzkim i trasą wzdłuż rzeki do Centrum.
Nowa ścieżka rowerowa na Uniwersytet

Ostatnio w internecie pojawiły się głosy, że policja karze rowerzystów mandatami za przekroczenie prędkości 10km/h na remontowanym odcinku trasy rowerowej nad rzeką. Widoczny na zdjęciu radiowóz przypomniał mi o tym i zwolniłem - udało się przejechać bez mandatu.
Uwaga na mandat

Za każdym razem, gdy jadę do pracy przejeżdżam tą ścieżką rowerową. Bardzo przyjemnie się tutaj jedzie, chociaż czasem za bardzo wieje.
Ścieżka nad rzeką w New Farm

A na tej czasem jak prom zrobi fale, trzeba całą długość jechać pod górkę - taki urok ścieżki unoszącej się na wodzie :)
Widok na pływającą ścieżkę

Bikestats

Brak komentarzy: