sobota, 5 czerwca 2010

Nocna przejażdżka po mieście

Przygotowania do sesji trwają, a zwykle jak trzeba się uczyć to znajdzie się wiele ciekawszych zajęć i w ten sposób znalazłem stronę grupy ludzi (właściwie to stowarzyszenie), którzy jeżdżą na rowerach po Brisbane i można do nich dołączyć. Mają tam nawet kalendarz z wycieczkami. Grzebiąc dalej (żeby tylko nie zabrać się za naukę) znalazłem stronę z mapkami niektórych tras i postanowiłem jedną z nich dzisiaj wykorzystać.

Pojechałem do Indooroopilly przez Long Pocket, a wróciłem wzdłuż Western Freeway i dalej przez Centrum do Story Bridge, tam przekroczyłem rzekę i do domu wróciłem przez Kangaroo Point.

Kilka fotek z nocnego Brisbane.

Miejsce na odpoczynek
Uwaga!! Ścieżka rowerowa
Kurilpa Bridge
William Joly Bridge
Łódki
Nieoficjalny parking rowerowy w City
Pływająca ścieżka rowerowa i Story Bridge
Story Bridge
Story Bridge z bliska
Brisbane City
Link do bikestats

2 komentarze:

Kasia pisze...

Zaglądam na twój blog co jakiś czas i jest to jeden z moich ulubionych blogów o Australii :) Uwielbiam twoje zdjęcia oraz zazdroszczę mieszkania w tak pięknym miejscu! Mam nadzieje,że z sesją do przodu bo u mnie tak ;)Pozdrawiam!

Maciek Koziara pisze...

Cześć,
dzięki :) Z egzaminami wszystko w porządku, wszystkie zdane więc już za chwilę mogę rozpocząć ostatni semestr. Teraz trochę pouzupełniam czerwcowe zaległości
Pozdrawiam