niedziela, 27 czerwca 2010

Po pracy przez Gateway Bridge [rower]

Dzisiaj wstałem o 4.30, żeby obejrzeć sobie mecz USA - Ghana. Po pierwszej połowie musiałem już jechać do pracy. Pojechałem nad rzeką, dzisiaj też nie było zimno - 14'C. W pracy obejrzałem dogrywkę.

Po pracy postanowiłem pojechać sprawdzić ścieżkę rowerową na nowym moście. Rano o 11 było otwarcie, nawet Pani Premier wsiadła na rower, żeby się przejechać przed kamerami tv. Później widziałem w wiadomościach jak mówiła, że ścieżkę będzie patrolować policja i wlepiać mandaty za przekroczenie prędkości 10 km/h. Po drodze przypadkiem znalazłem dobrą alternatywę dla zatłoczonej Wynnum Rd, jeszcze zobaczę jak w tygodniu to wygląda, ale dzisiaj było luźno. Na koniec dorzuciłem jeszcze pętlę przez St Lucia.

Podjazd na most

Pamiętaj przechodniu

Bikestats

Brak komentarzy: