środa, 16 czerwca 2010

Z Logan City do Gold Coast [rower]

Dzisiaj po pracy postanowiłem przejechać się do Gold Coast.
Brisbane z Gold Coast jest połączone ponad 100-kilometrową trasą rowerową, niestety z przerwą w granicach miasta Logan (na szczęście pracują nad tym brakujących odcinkiem i już niedługo powinna być gotowa cała trasa).

Trasa prowadzi specjalną ścieżką rowerową wzdłuż autostrady z Brisbane do Logan i dalej z Logan do Gold Coast drogami serwisowymi wzdłuż autostrady, nie jestem pewien jak będzie wyglądał odcinek w Logan.

Gdy dojechałem nad zatokę zaczęło się już ściemniać, a jak dotarłem nad otwarty ocean było już niestety ciemno więc fotek z plaży brak. Zrobiłem sobie odpoczynek w Surfers Paradise - centrum rozrywkowym Gold Coast. Dalej podjechałem jeszcze na chwilę do znajomych, których dawno nie widziałem i z Broadbeach pojechałem do pociągu w Robina.

Jeszcze trochę i będę w Raju Surferów

Droga do Gold Coast

Surfers Paradise widziane z Paradise Point

Surfers Paradise

Bikestats

Brak komentarzy: