sobota, 24 lipca 2010

Centenary Rocks! Festival

Dostaję newsletter ze strony www.ourbrisbane.com i co tydzień informują o różnych imprezach odbywających się w mieście. W ten weekend było kilka, myślałem jeszcze, żeby się wybrać na Mt Gravatt Show, ale nie starczyło mi już sił :)

W sobotę po pracy postanowiłem pojechać na festiwal na drugi koniec miasta. Uznałem, że pojadę inną ciekawszą drogą i przekombinowałem. Najpierw pojechałem Kedron Brook Bikeway jak zwykle, później przeskoczyłem Enoggera Creek Bikeway i po chwili trafiłem na Ithaca Creek Bikeway, którą jeszcze nigdy nie jechałem. Doprowadziła mnie ona do cmentarza w Toowong - największego w Brisbane. Przejechałem dookoła niego i wyjechałem na Mt Coot-Tha, tam wskoczyłem już na trasę rowerową wzdłuż Western Freeway i po przekroczeniu rzeki dojechałem do Rocks Riverside Park, gdzie odbywał się festiwal, dojechałem tam na 20 minut przez końcem.

Zrobiłem sobie tam pół godziny odpoczynku chodząc pomiędzy straganami, część była już zamknięta, zostały tylko z jedzeniem. Były też karuzele i inne zabawy dla dzieci.
Na koniec obejrzałem pokaz fajerwerków (zablokował mi drogę, którą chciałem wracać), po nim pojechałem drogą 17mile rock rd do Oxley i stamtąd już standardową drogą koło centrum tenisowego w Tennyson.













Brak komentarzy: