piątek, 30 lipca 2010

"Domy w Australii"

Nie będzie to wpis o domach w Australii, ale o najpopularniejszym haśle, po którym trafiają ludzie na mojego bloga. Walczy on o pierwsze miejsce w rankingu razem "kosiasz blog", swoją droga staram się zmienić adres bloga, ale wtedy sporo osób go nie znajdzie.

Od mojego zawsze, tj od 3 lat najczęstsze hasło to właśnie domy. Nie wiem czy w Polsce ludzie zastanawiają się czy mieszkamy w lepiankach czy wymyślamy nowe systemy mieszkalne. A może po prostu jest tylu chętnych do imigracji do Australii, że chcą wiedzieć za w czasu czego się spodziewać.

Inne popularne hasło to "rower logan" nie znam takiej marki, ale chyba wprowadziłem ludzi w błąd jeżdżąc na rowerze po Logan.

Trochę ludzi trafia do mnie szukając innych australijskich blogerów, jak w ostatnim miesiącu eskimosa.
Ze źródeł skąd ludzie do mnie trafiają to głównie google, później:
- Antypody.info z Melbourne
- Sydneyskie "Tyle z końca świata"
- Harom z Cairns

Brak komentarzy: