piątek, 10 września 2010

Big City BBQ

Wczoraj wieczorem dowiedziałem się, że dzisiaj mam dzień wolny od pracy, a dzisiaj rano zobaczyłem informację o charytatywnym barbecue w centrum. Postanowiłem się tam wybrać.

Rano było nawet słonecznie, ale im bliżej dwunastej tym bardziej padało. Na miejscu spotkałem się z Agnieszką, z którą znałem się do tej pory jedynie przez internet.

Oprócz barbecue na miejscu była też scena. Najpierw na rozgrzewkę był pokaz tańca przez Cuban Dance Company. Później chwilka na przemówienia - burmistrz Brisbane, sponsorzy i organizacje charytatywne.

Główna atrakcja popołudnia to był występ Daryla Braithwaite, do tej pory nie miałem okazji go słyszeć, ale musi być bardzo znany w Australii, bo ludzie znali teksty niektórych piosenek. Na koniec był występ zespołu TiMBAH, ale tak długo stroili instrumenty, że zdecydowaliśmy się opuścić koncert. Jeszcze wcześniej w międzyczasie znany kucharz z tv Matt Moran był jurorem konkursu na najlepszą sałatkę.

Pokręciliśmy się jeszcze po mieście i wróciłem do domu - trzeba się uczyć do egzaminów :/

1 komentarz:

Przemek pisze...

Maciej, czuj się otagowany: http://tiny.pl/hrt8g