sobota, 4 września 2010

Riverfire 2010

W sobotę rozpoczął się Brisbane Festival 2010 (cały program imprez na stronie). Na otwarcie jak co roku był zorganizowany wielki pokaz sztucznych ogni - Riverfire.

W zeszłym roku oglądałem go z dachu jednego z budynków rządowych w Centrum. Tym razem chciałem zobaczyć pokaz na Story Bridge, który co roku jest najciekawszy.

Wracając z pracy na rowerze miałem problemy z przejechaniem moją normalną trasą, gdyż już od wczesnych godzin popołudniowych (pokaz o 19) zbierali się ludzie i robili sobie piknik na deptaku. Na mój punkt obserwacyjny dotarłem na kilkanaście minut przez startem, ale udało mi się znaleźć dobre miejsce.

Podczas pokazu wszyscy najbardziej czekali na przelot myśliwców F 1-11 i nikt nie mógł być zawiedziony - narobiły dużo hałasu i ładnie płonącym paliwem oświetliły niebo :)

Kilka filmików z internetu:



I galeria zdjęć z ourbrisbane.com

Brak komentarzy: