poniedziałek, 13 grudnia 2010

Koniec

Wreszcie po dwóch latach nastąpił ten dzień - uroczyste wręczenie dyplomu :)

Przyjeżdżając do Australii nie sądziłem, że będę szedł tutaj na studia, ale nie mając wcześniej żadnego planu taki się w międzyczasie wykrystalizował - po trochu bo zawsze lubiłem księgowość, a z drugiej ze względu na opcje wizowe. Póki co wciąż lubię rachunkowość, a i na szczęście imigracja jeszcze nie pokrzyżowała mi do końca planów względem stałego pobytu.

Przez te lata dosyć sporo się nauczyłem, podszkoliłem też swój język angielski. Teraz jednak kończę z wizą studencką i jej ograniczeniami, mam kilka miesięcy na zorganizowanie innej - najlepiej stałego pobytu.

Co do uroczystości, to była zorganizowana w Brisbane Convention & Exhibition Centre na South Bank. Były połączone dwa kampusy - Brisbane i Gold Coast więc było sporo studentów i ich rodzin. Z tego co się dowiedziałem już w trakcie, uroczystość była transmitowana na żywo w internecie, wg polskiego czasu zaczęła się o 5 rano, ale było już za późno, żeby kogokolwiek poinformować.





Brak komentarzy: