czwartek, 30 grudnia 2010

Poszukiwanie mieszkania

Wreszcie udało mi się wstać rano i o dziwo za oknem było długo nie widziane słońce :)



Dzisiaj zrobiłem krótką trasę po mieście. Trasa z dedykacją dla Piotrka, postanowiłem na mapce zaznaczyć granice w jakich szukam mieszkania.

Głównie jestem zainteresowany trójkątem, w którym teraz mieszkam czyli South Brisbane, Highgate Hill, West End - chcę mieć blisko do City na pieszo. New Farm i Tenerife też mi się podobają.

Mam 1.5 miesiąca, żeby znaleźć coś fajnego zanim przyleci Piotrek. Już wcześniej chciałem się przenieść więc teraz zmiana planów i zamiast kawalerki szukam mieszkania dwupokojowego.


Bike route 781734 - powered by Bikemap 

3 komentarze:

Bazyliszek pisze...

Tak rozumiem.
Jednak mam pytanie a gdzie się przeprowadzisz jak My Cię odwiedzimy??
Doti Lekarz powiedział że jak by co to będziemy mieli 4 potomstwa na raz.
:)

Stary z Tyle Z Konca Swiata pisze...

Siemka - mam nadzieje, ze u Ciebie wszystko dobrze. Z newsow wiem, ze zbliza sie do was fala i ze jutro potencjalnie zalanych bedzie kilka dzielnic .. powodzenia i daj znac co i jak.

Maciek Koziara pisze...

@Bazyliszek: Jak przyjedziecie to znajdzie się miejsce dla Was, nie przejmuj się :)

@Stary_Tyl: u mnie na razie w porządku, skończyłem pracę wcześniej, bo ostrzegali, że Piknenba może być zalana. Mój dom na szczęście jest na górce, zresztą nazwa dzielnicy Highgate HILL mówi za siebie. Jutro ma najwięcej wody przybrać, a w piątek jeszcze podbić trochę