sobota, 18 grudnia 2010

Z Brisbane do Ipswich na rowerze

Dzisiaj rano nie padało więc postanowiłem przejechać się na rowerze z Brisbane do Ipswich.

Ipswich to małe miasto (162 tys mieszkańców) należące do aglomeracji i leżące na południowy wschód od Brisbane. Trasa nie była ciekawa, ale chciałem się tam przejechać, żeby móc odhaczyć ten kierunek na mojej rowerowej mapie :)

Miałem z Ipswich wrócić inną trasą, ale się źle poczułem i ledwo dojechałem do miasta. Nie udało mi się znaleźć, żadnej ciekawej knajpki, żeby coś zjeść więc posiliłem się na dworcu. Tam zrobiłem sobie krótki odpoczynek i wsiadłem do pociągu powrotnego.

Może źle się czułem przez dłuższą przerwę od roweru i słońce/wysoką temperaturę po kilku tygodniach deszczu. A jak wróciłem do domu to znowu zaczęło lać więc może dobrze, że wróciłem pociągiem.

Trasę, powrotną przez górki pewnie zrobię wkrótce z Bliźniakiem, który już się szykuje do lotu powrotnego do Australii :)






Bike route 779065 - powered by Bikemap 

Brak komentarzy: