środa, 15 grudnia 2010

Spotkania świąteczne

Święta się zbliżają więc w firmach organizowane są spotkania świąteczne. Tak się złożyło, że zostałem zaproszony na kilka.

Moje pierwsze było w piątek w RSL. Pracowałem tam przez ponad rok jako wolontariusz raz w tygodniu. Jak się później okazało i tak w nowej pracy nie patrzyli na moje cv, ale przynajmniej zdobyłem doświadczenie w pracy w australijskiej organizacji i moglem porozmawiać z kombatantami o historii, która lubię.
Specjalnie na te okazje wziąłem sobie dzień wolny w pracy i okazało się że dobrze zrobiłem, gdyż rano wypadł mi ustny egzamin IELTS.

Kolejne było w sobotę, po występie flamenco szybko wróciłem do domu i po chwili musiałem z powrotem wychodzić. Tym razem było to spotkanie z aktualnej pracy, poszliśmy do Story Bridge Hotel, nie byłem tam jeszcze, jedynie wcześniej przejeżdżałem na rowerze po drodze do pracy w restauracji.

Trzecie spotkanie świąteczne było w Vagelis - restauracji, w której pracowałem w sumie ponad 2 lata, do końca studiów. Nie mogłem zostać na długo, ale chwilę tam spędziłem. Przy okazji dostałem namiary na prawnika w Sydney, do którego mam się zgłosić, gdybym chciał kontynuować karierę prawniczą, na razie skupię się jednak na rachunkowości :)



Wszystkim czytelnikom życzę Wesołych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

Jako ilustracja - zdjęcie z archiwum X, świeżo po przylocie z Polski 3 lata temu :)

Brak komentarzy: