piątek, 21 stycznia 2011

Pomoc dla Powodzian

Po wielkiej powodzi w najbliższym czasie odbędzie się wiele rożnych imprez podczas, których będą zbierane pieniądze na pomoc powodzianom.

Nigdy nie byłem na meczu krykieta i gdy dowiedziałem się, że odbędzie się mecz jednodniowy Australia - Anglia (tak wiem, grają te mecze już od kilku miesięcy w Australii) postanowiłem, że się wybiorę. Ciężko się ogląda ten sport, ale raz chce go zobaczyć na żywo, a jak przy okazji można pomóc innym to tym lepiej.

Z drugiej strony dowiedziałem się, że festiwal Raggamuffin ze zmienioną nazwą na "Reggae For Recovery" został przeniesiony do centrum miasta.

Chyba jednak wybiorę nudny krykiet, muszę go odhaczyć z mojej listy "do zobaczenia" w Australii

Także, znany brytyjski kucharz Jamie Oliver postanowił wesprzeć ofiary powodzi. W marcu miał się zacząć jego program Ministry of Food Australia. Za miasto, w którym program będzie kręcony wybrał pobliskie Ipswich, zalane przez powódź w zeszłym tygodniu. Z tej okazji postanowił przygotować darmowe posiłki dla ludzi potrzebujących w tym mieście.

W przyszłym tygodniu będzie też rajd z Lancem Armstrongiem, ale niestety w poniedziałek o 10, czyli w godzinach pracy.

Brak komentarzy: